måndag 23 september 2013

Whitsundays

Bilder från den fantastiska kryssningen vi var på:

Det här söta lilla rummet hade vi tre att dela på.

Första dagen skulle jag aldrig vågat sitta där på kanten under tiden vi åkte, men andra dagen kände jag mig som hemma på båten!


Vi hade fullmåne och stjärnklart båda nätterna.

Besökte världens andra finaste strand och nog var den fin alltid! 98% kisel, helt vitt och vi testade till och med att borsta tänderna med det.





Vi letade efter rockor, och hittade dem. 


Det var så otroligt fint där!

När jag vaknade den morgonen hade jag ingen aning om att jag skulle få se fyra stora vilda sköldpaddor och dessutom röra två utav dem när vi snorklade. Helt fantastiskt!

Vi solade och slappade.



Lekte lekar.



Jag var i paradiset i några dagar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar