lördag 2 november 2013

Sydney

Bussresan till Sydney gick förvånansvärt bra och kändes inte allt för lång. Nu har vi varit här några dagar, firat Stina och kollat runt i stan. Det börjar bli dags att söka jobb och hitta ett mer permanent hem. En av dagarna var vi till Operahuset och jag hade jätteroligt med alla foton vi tog. Stina sa att det blev närmre 200 bilder så jag tänkte lägga upp några här. Jag måste erkänna mig bortskämd med värmen då jag tyckte det var kyligt med bara 20 grader den dagen. 


Stina var arg på båtarna som var i vägen för hennes bilder.




Vi hade roligt.


Jag tyckte att det var en schysst idé att ha mitt finger med på Stina och Karins bilder också...

 Som sagt...

Reklam för "beautifully Swedish" rekordelig cider som vi såg på vägen hem.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar